Team

MG Buijs van IPro Training NL

Marcel G. Buijs

Marcel G. Buijs besloot na 10 jaar werken voor Hogeschool TIO en de Hogeschool Rotterdam (HRO) per 1 Maart 2019 het roer om te gooien. Hij richtte IPro Training NL op. Omdat hij, net als veel andere ondernemers, dacht dat het allemaal beter kon. Wat in het hoger onderwijs lastig te realiseren is kan bij IPro Training NL wel. Namelijk kleine groepen tot maximaal 7 deelnemers, praktische – en interactieve trainingen.

David de Vries

David de Vries is een gedreven ondernemer en een ervaren recruiter. Hij ontdekt talent waar anderen oppervlakkig kijken om zo een perfecte match tussen werkgever en kandidaat te realiseren. David werkt met een vaste methodiek wat voorspelbaar hoge kwaliteit van plaatsingen oplevert. Met zijn mensgerichte aanpak gaat David voor lange termijn relaties. David is niet alleen een recruiter; hij is een bruggenbouwer, die het belang van de duurzame plaatsingen voorop zet.

Will Falkowski

Will Falkowski is IT Trainer die excellente digitale vaardigheden combineert met didactische vaardigheden. Zijn oog voor de werkelijke leerproblemen van de deelnemers maakt hem een zeer gewaardeerd trainer. Will heeft veel praktijkervaring waarmee zijn trainingen direct relevant voor het werken in de praktijk zijn.
Zijn energieke aanpak en geduldige begeleiding maken van hem niet alleen een leraar, maar ook een mentor die zijn studenten inspireert. Zijn persoonlijke aanpak heeft al meerdere carrières nieuw leven ingeblazen.

Mission statement

IPro Training NL organiseert Adobe, Google, Microsoft, Webdevelopment en Soft Skills trainingen in Den Haag. Vooraf doen we een intake om de leerbehoefte van de deelnemer in kaart te brengen. We trainen met de huidige – en gewenste praktijksituatie van de deelnemer scherp in beeld. We werken met deelnemers als co creators want een succesvolle training maak je samen.

IPro Trainers

Trainers bij IPro Training NL zijn liefhebbers van hun vak. Ze delen graag hun kennis en vaardigheden. Ze bereiden hun trainingen goed voor omdat ze uit eigen ervaring weten dat dat gewoon lekker werkt. Voor de deelnemers in de groep maar ook voor zichzelf. Ze werken aan hun eigen ontwikkeling en volgen de actualiteit op hun vakgebied. Dit gebruiken ze ook weer voor hun eigen klanten.